. Jennifer Alice Heikius

our trip to åland!

Publicerad 2012-07-30 23:59:41 i Allmänt,

en 12 tiden på torsdagsnatten startade vi iväg till åbo, jag, sassa & över 10 pojkar, haha :D men i vår bil for jag, jeremias, robin, sassa, tuubi, andré och tommy. vi pausade några gånger och åt och så kom vi fram till båten ganska tidigt så vi sov en stund i bilen och sen då vi var på båten gick vi bara runt där och chillade, på tax free osv. då vi var framme så körde vi och försökte hitta campingen som vi till sist hittade, gröna uddens camping! Så vi gick och betalade och sedan började vi sätta ihop tältet osv, då vi var klara satt vi bara och chillade vid campingen, träffade på folk som var där vid campingen och sen mot kvällen drog vi ut, gick på stan, till krogen, och sen var vi på campingen och sen sov, helt chill! då vi vaknade nästa dag drog jag, sassa, andré och molpepojkar till stranden för att simma, var ganska kallt vatten men vi kom oss i, simmade ut till en flytbrygga så vi låg där en stund och sola, sen hoppade de andra i och simmade tillbaka till stranden men jag och sassa lämnade att stå där på bryggan i minst 10 minuter för att de var så himla kallt vatten, haha! sen låg vi och sola lite, så råkade vi somna i solen och jag fick en väldigt fin bränna från axlarna till fötterna, halva jag blev som en tomat så fick gå med jeans rästen av resan.. :D men ja, då vi vaknade gick vi och duschade/fixade oss och sedan och var med allt folk vid campingen och så ut på stan igen, typ samma som förra gången! då vi vaknade så tänkte jag döö av värme så gick ut och låg på gräset en stund och senare for jag och sassa iväg och hyrde cyklar, for sedan in till stan, körde runt, handlade lite, gick i lite butiker, köpte värdens sötaste spargris, haha. ni får se den sen ;) sen var vi på mat till Chili, där man har ätit typ hela tiden, så otrolit gott! sassas släktingar kom dit, sen cyklade vi tillbaka till campingen och var med folket där! sen ut, till parken med molpisarna, var där typ hela kvällen, sen via krogen så gick vi tillbaka till campingen och satt där med folk och hade det treevligt, somnade ganska sent och steg sedan upp en 11 tiden, började packa ihop, förde tillbaka cyklarna, chillade en stund och sedan började vi åka till båten, gick och åt god mat, sedan gick vi bara runt på båten, köpte min älsklings mascara! sov halft en stund ute på deck. och då vi kom fram så körde vi typ raka vägen hem, stannde i kristinestad, tror jag? :D haha, mötte iaf elli där, var som bara WTF!? haha, men de va kul :D tala me hon en stund och sedan gick vi in och åt sen fortsatte vi hem och då vi kom fram packade vi ur allting och åkte iväg till hallen med bilen för att plocka i allt i den (monteringsbilen) sen åkte vi hem och det var nog så otroligt skönt att sova i sin egen säng, vaknade nå före 4 och idag har jag bara slöat, och varit till abc en sväng på kaffe. men ja, såhär såg typ dagarna ut, hade iaf jättekul! nästa år igen, hehe! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela