. Jennifer Alice Heikius

helgen

Publicerad 2012-07-08 20:28:53 i Allmänt,

I fredas så steg jag upp en 11 tiden och gick ut och sola med sassa, så åkte vi efter linn till kimo och sedan åkte vi 3 iväg till hällnäs och steekte i flera timmar! åh så häärligt väder! :) Lilla kusin Hannah var också med så vi lekte med henne då och var ut och simmade osv :) senare på dagen bestämde vi oss för att fara och åka vattenskidor, jag och sassa turade om att köra båt och åka, träffade på nå pojkar som va ut och åkte båt också, haha jamen de va skitkul dag! :D sen sjussade vi hem linn och åkte till andrés på en kaffe och sedan hem och fixade oss så hämtade michael oss så var vi hos tuubis och en stund vid norrgårds & sen maxmodansen! En bra kväll var det iaf! 
 
Lördagen började med att jag steg upp och drog iväg med familjen till fammo & faffas på mat, därefter åkte jag och mamma till vörå en sväng, sen hem och fixa mig så åkte vi iväg till storberget där det var slött till en början men sedan var det helt kul kväll! :)
 
Och idag har jag varit på min kusins dop :) och efter det hem så rakade sassa av andrés hår och efter det så for vi till en villa på vattnet någonstans i oravais med nå folk, helt skojj! sedan hem och så gick jag typ med det samma i badet, åå så skönt det var! och nu blir det att laga nå mat och sedan se OC, men ja. en superbra helg har det varit, flera sådana! :) 
 
här kommer några bilder från i fredast, de från storberget kommer sedan då sassa lägger in dom! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela