. Jennifer Alice Heikius

first day in sweden

Publicerad 2012-07-10 20:22:04 i Allmänt,

Kom fram till stockholm i morse och körde runt lite i stan, åkte sedan till ikea och shoppade flera timmar och därefter till fagersta och hälsa på några och sen till campingen, och nu har jag fått fixat internet så kommer nog att uppdatera ;) imorgon blir det vell att simma, finns stor rutchkana i havet, heheh ;) bara vädret är bra, idag har det varit rätt så kallt :/ nåjoo en dag shopping skall det också bli, min favoritbutik New Yorker skall jag minsann till! :D jeas, men hörs mera imorgon nu blir det vell att fara ut och äta eller något!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela