. Jennifer Alice Heikius

en helg i kära jeppis

Publicerad 2012-07-22 21:01:29 i Allmänt,

Helgen har spenderats i jakobstad, Kom till jeppis en 6 tiden och förde sakerna till lägenheten och gick sedan till linns, sen mötte jag upp N på stan och gick runt lite där, till lägenheten o. kolla och sen till linns så var vi där tills de andra drog på krogen och vi for iväg till skolparken! Var nog ganska mycket folk men ingen hade riktigt någon feelis.. träffa iaf på myki folk och hade helt kul! 
På lördagen gick jag till k-market efter frukost och sen chillade vi hos linn en stund, sen for jag, karro o. jeremias ut på stan en stund och sen tillbaka till linns. Sen for jag ut och åt med mamma o. pappa och efter det till lägenheten och börjde fixa mig medans de fixade ihop soffan, då jag var klar drog jag till linns och så var vi där en stund och gick sedan till skolparken, gick runt där å tala me folk osc och myki folk var det! var där hela kvällen och de va heelt bra kväll! sen for jag, mimmi, mathias, tommy, tobbe & tuubi till lägenheten en sväng, sen for de andra och jag, mimmi o. mathias for o. sova, vaknade sedan då pojkarna ringde på dörren och skulle in, så var vi där en stund och sedan gick jag till linns, sen till korvis på mat och så for vi hem. Kollade O.C och var i badet så ringde tommy o. frågade om ja ville komma me ti stan med han, tåbbe o. tuubi så var dit en sväng, till abc och ut och körde åpå! :p kom hem en 9 och nu dricker jag kaffe och ska fortsätta kolla O.C, hörs mer sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela