. Jennifer Alice Heikius

en dag på staan!

Publicerad 2012-07-05 21:30:11 i Allmänt,

Idag började dagen med att jag steg upp klockan 11, duschade och fixade mig så drog jag, sassa, hanna och Yasmine till Jeppis, så var jag med amanda en stund och chillade, åt korvis & jordgubbar osv! ;) nomnom. och sen åkte vi hem så var det bara att snaabbt byta om och dra iväg och höbärga, allt hö blev klart och svetten bara rann så det var så otroligt skönt efteråt då vi åkte till hällnes och simma! Bästa doppet hittills! så beställde jag hem mat och har nyss ätit och nu vet jag inte vad man ska göra, hehe. jamen iaf, hörs mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela