. Jennifer Alice Heikius

aand i'm back again!

Publicerad 2012-07-18 23:32:01 i Allmänt,

Har varit dålig på att skriva de senaste dagarna. men iaf det jag har gjort de senaste dagarna: shoppat möbler, solat, badat, varit på 1-årskalas, chillat med vänner, plockat jordgubbar osv. och igår förde vi möbler till lägenheten och sen sov jag där första natten i min nya säng! då jag vaknade skruvade jag ihop lite saker och gick till halppis efter dekorations stuff och då stötte jag på amanda s som man inte sett på typ hela sommaren så kom hon och hennes vän en sväng via lägenheten och tittade! :) sen så kom amanda g så gick vi på stan, till asian garden på mat och försökte förstå hur man skulle sätta ihop soffan men de gick inte så braa :D höhö, åkte hem med bussen kl 6 och satte mig ner med dunderhuvudverk och tittade O.C ♥ 
sen kom sassa hit en stund och seen for vi till abc efter nå goo och nu skall jag fortsätta nörda O.C! 
haha, för ett tag sedan så slog jag armen i sömnen och vaknade med detta fina blåmärke! haha, förstår inte hur man lyckas, sedan har det blivit större efter jag varit till sverige, har kommit några till runt armbågen, snart är hela min högra arm ett ända stort blåmärke! :o 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela