. Jennifer Alice Heikius

lapulapulapu

Publicerad 2012-02-18 08:56:13 i Allmänt,

Börjar bli dålig på att uppdatera, jag vet. hehe. men iaf! skolveckan har varit rolig, jobbig, stressig men kul! Igår hade vi yrkesprovet (att sy en barnskjorta) hela dagen, och nu är den så gott som klar så småningom, återstår fåll o. knappar typ, så det gick snabbt, 7,15h har vi sytt, vi har 16 på oss så man behöver inte stressa så mycket nästa vecka då :) Sen eftre skolan åkte jag till stan med linn, bell, annika & emmi. Men köpte inte så mycket, bara nödvändiga saker ;) sen åkte vi till rax och åt, gott! har typ tröttnat på rax helt och inte ätit där på sjukt länge men fyy så gott det var igår! jaja, men sen då ja kom hem va ja bara på datorn osv, sen var jag till sassas o. drack te en stund också :) och mittiallt sen då jag låg i badet så hörde jag fbljudet, altså om någon skickar, LJUDET FUNKAR IGEN på min dator, har varit hemskt att vara utan ljud en vecka!! :D så nu är jag glad igen! tehhee.
Och nuuu blir det att ställe sig och dra iväg till Lapu! jag och sassa ska göra en ny snowboardfilm, be ready! ;) haha och sen blir de kanske tropiclandia typ också, och mat vid thaihouse! yeepp, men hörs senare skall gå och ställa mig nu!

Detta var altså förra året vid den här tiden vi var dit! hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela