. Jennifer Alice Heikius

missing you

Publicerad 2012-08-23 18:03:27 i Allmänt,

en bild från idag i skolan! Har haft mönsterkonstruktion hela dagen, sen efter skolan lämnade jag och amanda en stund där och sen gick vi till stan, till bokhandeln efter en mattebok och sedan till asian garden på maat, nam så gott! sen till lägenheten och har bara chillat sedan dess, amanda håller på sy på hennes projekt och jag nördar facebook. men nåja imorgon e de fredag och sen helg, vad man ska göra på villaavslutningen är ännu oklart men får se vad det blir sen, jaaapp men nåja nu ska ja städa eller nå sålänge hon syr, haha. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela