. Jennifer Alice Heikius

love u <3

Publicerad 2012-08-31 15:26:27 i Allmänt,



Igår blev det abc kaffe med bruuden <3 före det chillade vi i lägenheten och var via linns en stund där bell o. tumppi också var! och idag har skolan gått snabbt, då vi slutade gick jag och nora till butiken efter nå gott, efetr en kaffe och sen till lägenheten en stund och chilla, sen for hon hem och jag har nyss duschat sålänge jag väntar på att mamma skall komma efter mig, så blir det kokkola efter en gymnasiebok och sen ikväll bus med bästaste bojjen. jäääpp men hörs mer sen, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela