. Jennifer Alice Heikius

invincible

Publicerad 2012-08-15 21:45:00 i Allmänt,

 
 
Voices in the air, I hear ‘em loud and clear
Telling me to listen, Whispers in my ear

Nothing can compare, I just wanna listen
As my world turns, the heart beats
Not only in my chest, but the heart in the streets
So when they feel this, they feel me
But I can’t feel nothin’, outside these Dre Beats
Everything I write is played out like what is this
Tear the whole page out


 
 
... första skoldagen avklarad! var ganska slött egentligen men så kul att träffa alla kompisar! :) slutade klockan 4 och gick till code en sväng, sedan till lägenheten så slocknade jag och linn i typ 2 timmar, sen då vi vaknade gick vi till rebeccas på kaffe, elli och nora var också där :) sen kom linn, elli o. nora en sväng via o. kolla på min lägenhet och sen for alla hem och jag hoppade i duschen, sitter mest på fb o. chattar osv, men snart blir det nog att ja natten, sovmorgon imorgon så börjar först halv 10 :) skönt. och slutar tidigt på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela