. Jennifer Alice Heikius

en dag på stan med bojjen

Publicerad 2012-08-02 21:25:47 i Allmänt,

Efter jobbet for jag hem, duschade och for iväg till stan med sassa och kom hem med detta, en body lotion och en stoooor godispåse! haha, vi har nog våra äventyr varje dag! :D haha, nåjaa sen va vi på mat till rax sen då vi for hem for vi via abc på en kaffe och träffa nå folk där, fick kaffe över hela min vita tröja för att sassa absålut sku gas åpå så hon sku hinn först ti abc, fint. hehe. men nåja ikväll blir de bara att ät sig fet och se film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela