. Jennifer Alice Heikius

de senaste dagarna

Publicerad 2012-08-21 21:48:19 i Allmänt,

 
Har varit usel på att blogga senaste tiden, men helgen spenderades vid juthbacka på fredagen, var helt kul där! åkte hem nå efter 12 och gick direkt i säng. På lördagen drog jag, mimmi, sassa, jeremias & andré iväg till molpe för att äta kräftor och åka till molpedansen med molpisarna, var jättekul kväll men såå sjuka fötter hade man dagen efter efter allt dansande, haha :D fast de va kul! kom hem en halv 5 tiden och sedan på söndagen gjorde jag inte så mycket speciellt, abc kaffe förståss som vanligt =) haha. sedan sjussade mamma mig till jakobstad, och denhär veckan har varit helt chill, igår kollade jag och amanda igenom filmer och bilder från förra året, haha. om 10-20 år kommer vi nog skratta åt hur vi var ;D jess, åkte hem efter skolan idag för farmor fyller år idag så var på mat och sedan på en abc kaffe med mimmi o. sassa och kom nyss tillbaka till jakobstad och skall snart ta natten, lång dag imorgon men efter skolan skall vi minsann köra moped, hahah. har ju med min moped hit men har aldrig kört i en stad :o får se hur det går, haha. nåjoo men nu skall jag gå sova, en ny dag imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela