. Jennifer Alice Heikius

dadaaadadaaa

Publicerad 2012-08-10 22:06:27 i Allmänt,

Fick en kick att pyssla för någon dag sedan med syrran o. hennes kompis, så tog lite gamla burkar och lagade lite hjärtan o. stuff med nagellack och havregryn, haha. men sedan efter jag spraymålat dem blev det ju faktiskt helt snyggt! sedan idag i stan köpte jag 2 fotoramar och printade ut texter att sätta i, blev också helt nice! men köpte även en del andra saker i vasa, men det får ni se imorgon, nu blir det att fortsätta kolla gamla filmer från thailand 07 med familjen, haha! :D är redan såå taggad för imorgon! frissa, sassa kommer hem och vi  ska färga mörkt hår, sedan maxmo! men här kommer bilder från burkarna och lite från jobbet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela