. Jennifer Alice Heikius

-

Publicerad 2012-08-04 23:10:05 i Allmänt,

Chaa, idag vaknade jag väldigt sent ... så steg upp, duschade osv
och sedan skulle jag egentligen har farit till vasa ikväll men det blev att
jag for till michaels en 7 tiden där alla folk som skulle på krogen var och
for sen hem en 10 tiden då taxin kom, men det var heelt skojj!
fast skulle nog också ha velat följa med :( nåjaa, iaf.
nu skall jag snart se en film och äta mej tjock!
och imorgon blir det att hitta på nya haapala äventyr med sassa,
alltid lika skojj det, vad vet jag inte :D hehe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år. studerar beklänads i Jakobstad där jag trivs jättebra! och skall börja läsa kombi nu i höst också. På fritiden umgås jag med mina fina vänner och hittar på lite alltmöjligt, rider, shoppar med mera! min blogg handlar i princip om vad jag gör på dagarna, allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela